Publicerat: april 11, 2024

Nu bjuder vi in till ett av årets roligaste evenemang – Generationsdubbeln, en tennistävling för alla åldrar och nivåer. Generationsdubbeln är inte som vilken tennisturnering som helst. Det är en dubbelturnering där du bildar ett team över generationsgränser – perfekt för ett barn och en förälder, eller varför inte morfar med barnbarn, obs man behöver inte vara släkt med sin medspelare. Tanken är att förena generationer på tennisbanan för en dag av spel, skoj och samvaro där man får chansen att spela flera matcher.

📅 När? 9:e maj, med samling kl. 8:30
📍 Var? Utebanorna på Vikingavägen
💰 Kostnad? 300 kr per par

Handikappsystem för Jämna Matcher
Ingen ska känna sig utanför eller överspelad. Med vårt handikappsystem ser vi till att alla matcher är jämna och spännande, oavsett tidigare erfarenhet.

Mer än Bara Tennis
Vi bjuder även på korvgrillning och möjligheten att spela flera matcher under dagen. Ett roligt tillfälle att umgås med tennisvänner, gamla som nya, och kanske till och med ta hem titeln som Generationsdubbelns mästare.

Anmälan
Är du redo att anta utmaningen? Anmäl dig och din dubbelpartner i tennishallen redan idag! Platserna fylls snabbt, så vänta inte för länge.

Vi ses på banan!