Företagartennis med lunch och mingel

Publicerat: februari 7, 2023

I samarbete med Nynäshamns Tennisklubb bjuder Företagarna Nynäshamn in till en pulshöjande och utvecklande heldag på NTK-hallen. Varmt välkommen att ta del av både inspiration, kunskap och en rafflande dubbelturnering i tennis!

Företagarnas chefsekonom Johan Grip inleder dagen med en föreläsning och terapisession mot den lågkonjunkturångest många företagare känner just nu. Därefter kommer Nynäshamns Tennisklubb presentera sig, sin verksamhet och vad de kan erbjuda kommunens företagare i termer av friskvård, marknadsföringssamarbeten, mm. Förmiddagen avslutas med att Företagarna och tennisklubben bjuder på lunch.

Tennis
Efter lunch kör vi i gång dagens stora begivenhet: tennisturneringen i Americanoformat. Deltagarna delas in i två grupper som turas om att spela, där den grupp som inte spelar ges möjlighet att mingla med varandra och bekanta sig närmare med Företagarna och alla våra medlemsförmåner. För den som inte vill vara med och tävla i turneringen finns möjlighet att prova på tennis på egen hand.

Det finns 50 platser på evenemanget. Först till kvarn gäller för de 24 turneringsplatser och de 12 prova-på-tennis-platserna – lunchen, inspirationen och kunskapsutbytet räcker dock garanterat till alla!

Så är du företagare? In och anmäl dig här!

Tidsplan
10:30-11:00     Terapi mot lågkonjunkturångest med Företagarnas Chefsekonom Johan Grip
11:00-11:30      Presentation av Nynäshamns Tennisklubb
11:30-12:00      Lunch